ZARZĄDZENIE NR 545 /22
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 27 września 2022 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2021, poz. 735 z późn. zm.) oraz art. 24 ust. 26 ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz.U. 2022, poz. 1967) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią MONIKĘ WITKOWSKĄ – Kierownika Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, a w szczególności do wydawania decyzji odmownych przyznania dodatku dla gospodarstw domowych, uchylenia oraz rozstrzygnięć w sprawie nienależnie pobranego dodatku.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paulina Matczyńska | 03-10-2022 10:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Paulina Matczyńska | 27-09-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 28-10-2022 08:05 |