ZARZĄDZENIE NR 18/22
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 4 stycznia 2022r.
w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 111 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam do prowadzenia postępowań oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, o których mowa w ustawie z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 111 z późn. zm.) niżej wymienione osoby:
1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Pana Dariusza Nowickiego – Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Sylwię Noculak – Starszego Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
6) Panią Ewelinę Czerwińską – Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 379/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 sierpnia 2021 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 10-01-2022 13:53 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-01-2022 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 31-01-2022 10:04 |