herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 595/22 w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego dla gospodarstw domowych

ZARZĄDZENIE NR 595/22

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 21 października 2022 r.

 

w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku elektrycznego dla gospodarstw domowych

 

     Na podstawie art. 34 ust. 2 ustawy z dnia  7 października  2022 r.  o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2127) zarządzam, co następuje:

    § 1. Upoważniam Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty  dodatku elektrycznego dla gospodarstw domowych, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października  2022 r.  o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2127).

    § 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

    § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Walczak 25-10-2022 10:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Walczak 21-10-2022
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 22-12-2022 07:50